Skambučių matavimas

skambuciu-sekimas

Užklausų formos, kontaktų puslapis, paspaudimai ant elektroninio pašto nuorodų – tai dažniausiai matuojamos konversijos, bet ar įvertinama, išmatuojama, kiek buvo sulaukta skambučių telefonu? Deja, tai dar reta praktika: verslai dažniausiai nematuoja užklausų telefonu, neklausia, kaip skambinantis asmuo surado šią įmonę. Tiesa, netgi pasidomėjus, yra tikimybė sulaukti netikslaus atsakymo: potencialus klientas gali nežinoti skirtumų tarp mokamos Google paieškos ir organinės paieškos rezultatų.

Rinkose, kuriose patencialūs klientai dažniau skambina, nei siunčia užklausas, itin svarbu pamatuoti šiuos skambučius. Tikslinga naudoti skambučių matavimo įrankį, leidžiantį:

  • išmatuoti, kiek užklausų buvo atlikta telefonu;
  • įvertinti atskirus reklamos kanalus – srauto šaltinius (AdWords, Organic ir pan.), kuriais į tinklalapį atėję vartotojai susisiekia telefonu;
  • išmatuoti reklamą spaudoje, lankstinukuose ar net radijuje.

 

Mes, naudodami šį įrankį, padėsime Jums ne tik įvertinti skirtingų kanalų efektyvumą, bet ir teisingai paskirstyti rinkodaros biuždetus.

 

Gaukite pasiūlymą